6 comments

  1. Dobrý den
    Po zkušenosti nedoporučuji. Koupě VW Touran. při prohlídce vše ok. Po samotné koupi vozu se okamžitě dělal servis ( rozvody olej atd což pokládám u ojetiny za samozřejmost ) Po ujetí cca 600km od prodeje ale z ničeho nic začala vyskakovat za jízdy 5 rychlost. Což se stalo cca 15km od domova. Nicméně při další jízdě neuvěřitelný zvuk z převodovky. S velkou obtíží rovnou do servisu a ihned sepsání reklamace. Absolutně bez reakce autobazaru. Až po osobní návštěvě a předání reklamace písemně ( dle prodejce lze reklamovat jen mailem! ) se věc pohnula. Přišel doporučený dopis s tím že se reklamace zamítá jelikož se jedná o ojeté auto a běžné opotřebení. Takže jelikož prodejce reklamaci neuznal, nechal jsem převodovku vymontovat a odvezl do servisu. Při demontáži jsem byl osobně přítomen a ihned aniž by se převodovka půlila mi servis říkal, že se v tom již někdo vrtal a to dost neodborně. Další překvapení bylo, že v převodovce nebylo ani deci oleje. Prostě totálně prázdná převodovka. Po demontáži víka byla vidět převodová kola, která byla totálně modrá a vyhřátá což prostě bez oleje je logické. Pod ložisky zapomenuté nějaké podložky co tam nemají co dělat. Vidlička řazení taktéž modrá a poškozená. Jednoznačně se jedná o skrytou závadu. Takže celá věc momentálně předána právníkům a ČOI

  2. Nedoporučuji. Auta svařovaná ze dvou až tří, dovážená z Německa, kde byla původně totálně havarovaná. Reklamaci neuznají.

    1. Dobrý den pane Čařík, děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Váši reakci bohužel musíme brát za nepodloženou, neuvádíte žádný konkretní vůz ani vozidla. Vaše informace jsou nepodložené. Reklamace se vyřizují v zákonné lhůtě a podle stanovených předpisů. Navíc všechny naše vozy ještě před umístěním do prodeje procházejí důkladnou servisní kontrolou našimi techniky. vaše reakce neopodstatně poškozuje dobré jméno naší firmy.

  3. Dobrý den,

    naprosto nedoporučuji, koupil jsem auto Kia Ceed 2010 na pražské pobočce s 80 tisíci najeto. Po roce jsem dával na opravu z důvodu sedřených brzových destiček, navíc neskutečná spotřeba oleje – musím dolívat pravidelně dvakrát za měsíc. Reklamace automaticky zamítnuta.
    Nedávno navíc auto neprošlo na emisích.
    Tomuto vrakovišti se prosím vyhněte.

  4. Dobrý den,
    koupili jsme také Grand Piccaso. Projevil se problém s řazením a zrcátky (sami se zavírají za jízdy). Měsíc od nahlášení reklama a urgování se nám ozvali, že máme s autem jet do Ústí nad Labem. Auto jsme koupili v Praze. Pomalé a zatím neochotné jednání 🙁 Příběh bude ještě pokračovat…

  5. V autobazaru jsem se setkal s nebývalou neochotou. Problém byl i s naprosto základními požadavky např. na zvednutí vozu pro prohlídku spodku (údajně nemají hever a když jsem jim ho v kufru ukázal, tak prý nemohou zvedat auto na prodejní ploše a tak není kde ho zvednout), nebo dokonce i s testovací jízdou (pokud si prý nejsem jistý, zda o daný vůz stojím, tak se mnou nikam nepojedou, protože jsou placení od prodaných vozů).
    Samotná auta jsou z velké části z Německa.

Napsat komentář